Thursday, October 21, 2010

Teknologi CleanPower

Keupayaan bahanapi adalah rendah apabila pembakarannya tidak lengkap. Ini akan mengakibatkan penggunaan bahan bakar yang tinggi di samping enjin tidak berfungsi seperti yang diharapkan. Oleh itu, kenderaan akan menghasilkan bunyi enjin yang kuat serta mengeluarkan debu dan asap hitam. Masalah ini dapat diselesaikan dengan cara meletakkan produk CleanPower pada saluran bahanapi sebagai penapis kepada bahanapi yang akan menghasilkan tenaga haba dan gelombang cahaya inframerah seperti yang dinyatakan sebelum ini. Gelombang tersebut akan mengaktifkan partikal bahanapi dan proses ini membantu mengubah kuasa hidromekanik kepada kuasa thermodinamik. Produk CleanPower membantu pembakaran bahanapi agar menjadi lengkap dan tidak akan menghasilkan sisa buangan. Maka dengan sebab itulah produk CleanPower ini digelar sebagai produk mesra alam yang dapat membantu pembakaran lengkap bahanapi enjin kenderaan.

Kebelakangan ini, isu terbesar serta cabaran di dalam merekabentuk dan menghasilkan kereta adalah bagaimana untuk menjimatkan sumber asli bahanapi dengan mengurangkan penggunaan bahanapi. Selain itu, cabarannya adalah bagaimana untuk membersihkan hasil buangan gas serta menepati syarat-syarat dan menjaga alam sekitar dengan menggunakan sumber kuasa yang baru. Penggunaan bahan seramik yang dinyatakan sebelum ini di dalam produk CleanPower akan dapat mengatasi masalah ini. Maka dengan itu, bahan seramik telah digunakan secara meluas pada sesetengah bahagian kenderaan. Penapis seramik yang digunakan di dalam produk CleanPower benar-benar dapat membantu pembakaran bahanapi yang lengkap dan mengurangkan asap hitam dan meningkatkan keupayaan enjin.

Cecair antioksidan yang diyatakan sebelum ini adalah cecair campuran phenol yang boleh diperolehi dari bahan sayuran. Molikul Phenol adalah beracun tetapi kami telah mencampurkannya dengan Hydroxyl dan ini merendahkan tahap keracunan dan meningkatkan aktif super oksida. Sebagai contoh, Flavonoid adalah bahan campuran phenol yang lazim digunakan. Bebola seramik juga dicipta dengan kaedah mencampurkannya dengan super oksida. Melalui kaedah ini, bahan tersebut akan mengeluarkan tenaga haba serta cahaya inframerah yang akan menyebabkan molikul Hidrokarbon bergerak sekata dan proses ini melipat gandakan getaran molikul serta menghasilkan pembakaran bahanapi yang lengkap.

No comments:

Post a Comment